اہم خبریںپاکستان

وزیراعظم کے خطاب کے بعد روشن ڈیجیٹل اکاونٹس کے یومیہ نئے کھاتہ داروں کی تعداد میں اضافہ

لاہور: (ویب ڈیسک) وزیراعظم عمران خان کی روشن ڈیجیٹل اکاونٹس کے کھاتوں کاحجم ایک ارب ڈالرہونے کے موقع پرمنعقدہ تقریب سے خطاب کے بعد سے لیکراب تک آرڈی اے کے یومیہ نئے کھاتہ داروں کی تعدادمیں نمایاں اضافہ ریکارڈکیاگیاہے۔

سٹیٹ بینک کے مطابق روشن ڈیجیٹل اکاونٹس کے آغازسے لیکراب تک سمندرپارپاکستانیوں نے وزیراعظم کی ہدایت پرسٹیٹ بینک کی جانب سے شروع کردہ اس سکیم کوزبردست پذیرائی بخشی ہے۔29 اپریل 2021 کو روشن ڈیجیٹل اکاونٹس کے کھاتوں کا حجم ایک ارب ڈالرپہنچنے کے موقع پرخصوصی تقریب منعقد ہوئی تھی جس کے بعد سے نئے کھاتے کھولنے کی یومیہ شرح میں ریکارڈاضافہ ہورہاہے۔

ترجمان سٹیٹ بینک نے تفصیلات جاری کرتے ہوئے کہاہے کہ یکم اپریل سے 28 اپریل کے درمیان یومیہ اکاونٹس کی زیادہ سے زیادہ تعداد 857 تک پہنچی تھی تاہم خصوصی تقریب سے وزیراعظم عمران خان کے خطاب کے بعد سمندرپارپاکستانیوں کی جانب سے سکیم میں شمولیت میں مسلسل اضافہ ہورہاہے۔

29 اپریل کو1304، 30 اپریل کو1097، تین مئی کو 2965، 4 مئی کو2204، 5 مئی کو1872 اورچھ مئی کو1563 نئے اکاونٹس کھولے گئے۔ عید کی تعطیلات کے ختم ہونے کے بعد قوی امکان ہے کہ یہ تسلسل برقرار رہے۔

وزیراعظم نے تقریب سے خطاب کے دوران اعتمادکااظہارکرنے پرسمندرپارمقیم پاکستانیوں کاشکریہ اداکیاتھا، وزیراعظم نے روشن ڈیجیٹل اکاونٹس کے ضمن میں سٹیٹ بینک اوردیگربینکوں کی کوششوں کوبھی سراہاتھا۔

MKB Creation

Mehr Asif

Chief Editor Contact : +92 300 5441090

متعلقہ مضامین

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

MKB Creation
Back to top button

I am Watching You